Leveren, bezorgen en afhalen
- Per artikel en leverancier kunnen de levertijden variëren. Bij elk artikel kunt u op de artikelpagina de levertijd vinden. Dit is altijd een indicatieve levertijd.
- Wanneer een artikel op voorraad is, wordt dit ook aangegeven op de website. Naar verwachting wordt u bestelling binnen 2-3 werkdagen verzonden. Mocht een artikel niet op voorraad zijn, dan kan de levertijd hiervan afwijken.
- Veel leveranciers leveren maatwerk producten. Deze worden dan speciaal voor jou gemaakt. Hierbij kun je een levertijd van 3 tot 4 weken verwachten.
We doen ons best om u op de hoogte te houden van de afwijkende levertijden. Twijfelt u over de levertijd van een artikel? Neem gerust contact op met onze klantenservice.
Wanneer jouw bestelling klaar is voor levering ontvang je hiervan een verzendmail. Jouw pakket staat dan klaar voor afhalen. Zodra deze overgedragen is aan de bezorgdienst ontvang je hiervan een Track-and-Trace code. Met deze code kunt je jouw zending volgen.
Al onze leveringen worden verzorgd door DHL, DPD of verzonden vanuit onze leverancier.
- Bij bestellingen met een orderwaarde van meer dan €25,- worden geen verzendkosten gerekend. Voor bestellingen tot € 25,- worden er verzendkosten van €4,95 in rekening gebracht.
- Voor bestellingen naar België en Duitsland worden er altijd €9,95 aan verzendkosten in rekening gebracht.
Wanneer jouw bestelling klaar is voor levering ontvang je hiervan een verzendmail. Jouw pakket staat dan klaar voor afhalen. Zodra deze overgedragen is aan de bezorgdienst ontvang je hiervan een Track-and-Trace code. Met deze code kunt je jouw zending volgen.
Wij leveren niet alleen in Nederland, maar ook in België en Duitsland. In overige landen leveren wij helaas niet.
We houden je op de hoogte wanneer jouw bestelling klaar staat voor verzending. Wanneer jouw bestelling is overhandigd aan de bezorgdienst ontvang je een Track-and-Trace code. Met deze code kun je jouw bestelling volgen.
Bij het bestellen van een artikel kun je een afwijkend afleveradres opgeven. Heb je jouw bestelling al gedaan en wil je het afleveradres toch nog wijzigen? Neem dan even contact met onze klantenservice. Dan helpen we je graag verder.
- Het komt wel eens voor dat een levering uit meerdere pakketten bestaat. Het kan zijn dat een tweede deel van de bestelling nog afgeleverd wordt door DHL of DPD. Dit kun je ook zien bij het volgen van jouw Track-and-Trace code.
- Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Dan kijken we graag met je mee.
- Je kunt bij het bestellen kiezen voor de optie afhalen in een winkel. Dit kan bij elke bestelling.
- Jouw bestelling zal dan eerst verzameld worden in de door jou gekozen winkel. Zodra de bestelling compleet is zullen we je hiervan op de hoogte brengen. Pas nadat we jou hebben contact kunt je de bestelling in de desbetreffende winkel afhalen.
- Voor het ophalen van de bestelling zijn we afhankelijk van onze voorraad en de levertijden van leveranciers. Dit betekent dat je niet altijd direct de bestelling kan afhalen. Wacht daarom altijd tot onze bevestiging voor het afhalen.