Bestellen
Bestellen kan snel en gemakkelijk.
- Wanneer je een artikel hebt uitgekozen, klik je op de knop ‘in winkelwagen’. Hiermee kom je automatisch in jouw winkelwagen terecht. Hier kun je het gewenste aantal invoeren of aanpassen en de winkelwagen bijwerken. Wil je nog verder winkelen? Dan kun je klikken op ‘ga verder met winkelen’. Wanneer je alle artikelen hebt toegevoegd, kun je de bestelling definitief maken. Dit kan door te klikken op ‘doorgaan naar afrekenen’.
- Om de bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je vriendelijk enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Dit kan als gast of je kunt kiezen om je te registreren. Hierbij kun je een volgende keer gemakkelijk inloggen. Om te registreren kun je klikken op ‘inloggen of registreren’.
- Heb je je al eens geregistreerd? Klik dan op ‘inloggen of registreren’ om in te loggen.
- Nadat je alles hebt ingevuld, kunt je klikken op ‘een verzendmethode kiezen’.
- Na de keuze voor een verzendmethode kun je een betaalmethode aanvinken.
- Controleer alle gegevens en de bestelling grondig. Als alle gegevens kloppen kun je klikken op ‘kopen’.
Je ontvangt altijd een bevestigingsmail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan bij het binnenkomen van de bestelling bij ons. Laat ons dit zo snel mogelijk weten. Dan helpen wij je graag verder.
Mocht je iets willen wijzigen in jouw bestelling vragen we je vriendelijk contact met ons op te nemen. Dan kijken we graag met je mee.
Mocht je de bestelling willen annuleren, is dat mogelijk door dit te doen doormiddel van in te loggen in je account. Mocht je geen account hebben aangemaakt of is annuleren niet meer mogelijk, neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder.
Het is ook mogelijk telefonisch of per e-mail een bestelling te doen.
Heb je een artikel in een van onze showrooms gezien, maar staat deze niet in de webshop of wil je meer weten over de mogelijkheden? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.